Sa abordam direct ce ne intereseaza pe fiecare – nota de plata. Stim cu totii ca locatiile horeca practica adaos intre 0 – x% si x-ul acela ajunge de multe ori de ordinul miilor. O locatie ‘ca la carte’ are dreptul asta, pana la urma toata investitia in mobilier, produse si preparate trebuie recuperata. Mergand pe acelasi fir rosu, imagineaza-ti cum se simte clientul tau cand la plecare e servit cu un bon ascuns intr-o coperta de piele ecologica care a fost folosita de sute de ori, e deja scorojita si pe langa faptul ca nota de plata e fix la limita superioara a bugetului lui, pe coperta apare si brandul furnizorului tau cash & carry de carne sau de bauturi.

Dar daca a fost intampinat la intrare de unul din staff-ul localului, care purta un tricou negru cu un mesaj mare scris cu Times New Roman ce facea referire la sensul vietii sau un fel de “Keep Calm and Carry On”.

Micile detalii de la sosire si plecare contribuie la retentia clientilor si cresc exponential sansele ca ei sa iti recomande mai departe localul cunoscutilor. Noroc ca noi suntem foarte atenti la detalii si gasesti cam tot ce ai nevoie pentru a personaliza obiectele cu care interactioneaza clientii tai aici.